Prensa

Eventos benéficos, catas a ciegas, proyectos con los personajes más destacados del panorama cultural gallego… No nos extraña que a veces cueste estar al tanto de todo lo que andamos haciendo. Así que en esta sección recopilamos todas las noticias que se hacen eco de lo que “enredamos” desde Grupo Origen Gastronomía Gallega.

Club Fedello

Fedello le llamamos en gallego a esa persona inquieta, que anda en la procura de nuevas experiencias. Y el Club Fedello nace de esa inquietud que existe por la gastronomía de nuestra tierra. Un espacio desde donde poner en valor el trabajo de toda nuestra gente del campo y del mar, que día a día tanto aportan a nuestra gastronomía.

Por eso, entendemos que nuestra mejor manera de agradecer a nuestros clientes su fidelidad y su forma de entender nuestra gastronomía era creando el Club Fedello. Una herramienta de comunicación, un espacio de encuentro, la oportunidad de increíbles experiencias gastronómicas y sobre todo, ofrecer ciertos privilegios a los que formáis parte.

Esto es sólo el principio de una comunidad del que estarás deseoso de formar parte y que una vez dentro, ya no querrás salir. ¿Quieres saber más? Solicita información en el cuestionario situado aquí debajo, y continúa atento a nuestra web y redes sociales, lo mejor está por llegar…

Idiomas

Seleccionar idioma:

Moito antes das etiquetas eco e bío, existía en Galicia unha forma de cultivar a terra dunha maneira sustentable e ecolóxica. Temos a sorte de poder contar con pequenos agricultores locais que continúan a manter as técnicas de cultivo e recolleita dos nosos antepasados, permitíndonos así contar cun produto quilómetro cero. Verduras, froitos e hortalizas que destacan pola súa cor, a súa textura e, sobre todo, o seu sabor auténtico.

Nuestra carta

A nosa carta

Club Fedello

Chamámoslle fedello a esa persoa inqueda, que anda na procura de novas experiencias. E o Club Fedello nace desa inquedanza que existe pola gastronomía da nosa terra. Un espazo desde donde poñer en valor o traballo de toda a nosa xente do campo e do mar, que día a día tanto aportan á nosa gastronomía.

Por iso, entendemos que o noso mellor xeito de agradecer aos nosos clientes a súa fidelidade e a súa forma de entender a nosa gastronomía, era creando o Club Fedello. Unha ferramenta de comunicación, un espazo de encontro, a oportunidade de incribles experiencias gastronómicas e, sobre todo, ofrecer certos privilexios aos que formades parte.

Isto é so o principio dunha comunidade do que estarás deseoso de formar parte e que unha vez dentro, xa non quererás sair. ¿Queres saber máis? Solicita información no seguinte formulario e continúa atento á nosa web e redes socias, o mellor está por chegar…